Volg ons:
+31 (0)30 - 878 31 18

Werkwijze

Zonder talenten en vakprofessionals heeft The Office Managers geen bestaansrecht!

Hoge verwachtingen

Van een bedrijf dat ‘Office Manager’ in zijn naam voert mag je verwachten dat zij weten hoe je een Office opzet en operationeel runt. Ben jij een Office Professional? Dan ben je natuurlijk bij ons aan het juiste adres. Maar geen enkele Office Professional heeft dezelfde skills! Wat zijn jouw kwaliteiten?

Ben je bedreven in het voeren van de boekhouding / financiële administratie voor MKB ondernemingen? En ben je gewend ook de HR / P&O ondersteuning hierin mee te nemen?

Of heb je toevallig kennis van SCRUM / Prince 2 en past de dynamiek van projecten helemaal bij jou?

Of kijk je graag kritisch naar de administratieve processen binnen je organisatie? Lees je veel over topics als ‘Lean Six Sigma’ of 'Agile'? Mogelijk ben jij dan diégene om het Shared Service Center op te zetten?

Of zet je liever jouw zakelijke flair in voor Customer Services of Sales? Of blijkt Marketing meer bij jou te passen? Wellicht schrijf of redigeer je graag, ben je heel creatief en ontvang je complimenten over jouw innovatieve input bij presentaties. De link naar Communicatie, PR en (Social) Media is dan ook snel gemaakt.

Of werk je graag op Executive / Board niveau? Ben jij die ondersteuner /ontzorger pur sang: de echte Personal Assistant / PA of zelfs PPA (private). Durf jij de betrokkenheid aan waarbij privé en zakelijke uitdagingen van jouw CEO door elkaar heen lopen?

Of ben jij een echte ‘regelneef’ en een kei in het organiseren van events en beurzen? En ook voor een verhuizing draai jij je hand niet om? Dan ben jij het best op je plek binnen het facilitaire domein ofwel Facility en Event Management.

En dan is er altijd nog: kies je voor Nationaal of Internationaal werken? De multinational of het MKB? Eén-op-één of in een team? Leidinggevend of volgend? Kortom: keuzes genoeg!

De succesvolle combinatie

The Office Managers staat erom bekend alleen de crème de la crème van Office Professionals te bemiddelen. Niet alleen ervaring is belangrijk. Een relevante, gedegen (vak)opleiding op MBO++, HBO of universitair niveau, is voor onze opdrachtgevers een vereiste. Dit in combinatie met de juiste persoonlijkheid en instelling zorgt voor het uiteindelijke succes.

Ben jij die ‘vakidioot’ met een relevant afgeronde studie, organisatietalent en passie voor je beroep? Een initiatiefrijke alleskunner (wellicht met leidinggevende capaciteiten) en actief op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kijk dan snel naar onze vacatures of meld je aan via een open inschrijving.

Wat je van ons mag verwachten

We kijken naar wat je kunt en ... naar wie je bent!

Wanneer je reageert op een vacature en je profiel sluit aan, zullen wij je na een korte telefonische kennismaking uitnodigen voor een interview, waarbij ook jouw Nederlandse en Engelse taalvaardigheid wordt getest. Hoezeer jouw CV ook mag aansluiten op onze vacature, we stellen nooit iemand voor die wij niet zelf hebben ontmoet. Ook als de cultuur en ambities van onze opdrachtgever niet bij jou of jouw wensen passen, zullen we je er niet introduceren. Uiteraard respecteren we je privacy en vragen eerst je toestemming, voordat wij je via een anoniem CV bij onze opdrachtgever voorleggen.
Bel ons direct: 030 878 31 18
Mail ons je vacature
Top