Volg ons:
+31 (0)30 - 878 31 18

Samenwerking

100% inzet voor zowel opdrachtgever als kandidaat

Samenwerking

The Office Managers verzorgt de Werving & Selectie van Office Professionals, veelal op MBO++, HBO en WO niveau. De invulling van deze zowel tijdelijke als vaste functies is op basis van de veranderde wet- en regelgeving mogelijk op zowel Payroll, Detachering als Werving & Selectie basis.

In praktijk blijkt dat zowel organisaties als kandidaten het prettig vinden om met ons te werken. Onze oprechte interesse in mensen, kennis van organisaties en processen, vakinhoudelijk inzicht en gedrevenheid maakt dat we excelleren. Wat drijft deze kandidaat? Waar ligt de grootste uitdaging van deze CEO? Waarmee is de organisatie het meest geholpen?

We durven echter ook kritisch te zijn. We weten wat we doen. Weet je zeker dat deze persoonlijkheid het beste bij je past? Waarom verwacht je specifiek deze ervaring van de kandidaat? Ook wel eens gedacht aan deze oplossing?

De juiste persoonlijkheid op de juiste plek, het blijft mensenwerk

Waar kun je ons voor benaderen? We spreken eigenlijk liever over rollen dan functies, maar om een idee te geven:

  • Management Support / management ondersteuning
    Denk aan een Secretaresse, Projectsecretaresse, Directiesecretaresse, Personal of Virtual Assistant (VA / PA), Management Assistent, Executive Assistant, Assistant to the board, Business Assistant, Hoofd Bedrijfsbureau, Office Manager …
  • Commercial / commercieel
    Denk aan Sales Assistant, Commercieel Medewerker Binnendienst, Front Office Medewerker …
  • Marketing & Communications
    Denk aan een Marketing Communications Assistant, Public Relations / PR Assistant, Online Marketeer, Event Manager ...
  • Administration / administratief
    Denk aan een Financial Office Manager, Financieel Administratief Medewerker, Assistant Business Controller, Accounting Officer …
  • Legal / Juridisch
    Denk aan een Legal Assistant, Juridisch Medewerker, Juridisch Secretaresse , Secretaris of Bestuurssecretaris …
  • Human Resources / P&O
    Denk aan HR Assistant, Payroll Assistant, Recruiter, Medewerker Verzuim, Opleidingscoördinator …
  • Facility Services / facilitair
    Denk aan Facility Manager, Facilitair Medewerker …

The Office Managers beschikt over een uitgebreid kandidatenbestand. Een database vol gekwalificeerde en gemotiveerde professionals, allen met hun eigen ervaring en specialisaties. In combinatie met onze social media activiteiten, waaronder onze (besloten) LinkedIn Group voor Office Professionals, biedt dit een prachtige kans juist dié kandidaat te vinden waar jouw organisatie behoefte aan heeft.

The Office Managers doet de eerste selectie, voert vakkundig de eerste gesprekken en stelt alleen de kandidaten voor die voldoen aan de samen met jullie besproken wensen en eisen. Ons streven is maximaal 3 kandidaten te introduceren. Aan jullie als opdrachtgever de keuze welke persoonlijkheid het beste in het team en bij de bedrijfscultuur past. We nemen op deze manier veel werk uit handen.
Bel ons direct: 030 878 31 18
Mail ons je vacature
Top