Benieuwd naar de mensen achter The Office Managers …

Sinds 1993 zijn we gespecialiseerd in de bemiddeling van office & business professionals. We leren nog ieder dag. Stil staan is achteruit gaan.

Waar liggen de roots van The Office Managers? De eigenaar van een executive search bureau zag al in 1993 het belang in van goede managementondersteuning dat een werkelijk verschil maakt in het functioneren van een directeur, bestuurder of manager. Hij richtte The Office Managers op.

In 2007 heeft de huidige eigenaar, Anita Janse, The Office Managers overgenomen. Nieuwe websites ontwikkeld, assessments en taaltoetsen opgenomen en interviewtechnieken bijgeschaafd. Voor een recruitment bureau blijven marketing en communicatie – MARCOM – en natuurlijk Google een continue uitdaging. Het team investeert veel om in de markt gevonden te worden en gezien te blijven. We zijn daar inmiddels super slim in geworden. De arbeidsmarkt blijft een uitdaging in Nederland. Zeker met onzekerheden zoals de kredietcrisis en corona.

Verbreding van onze focus

In 2019 is de focus van The Office Managers verbreed van officemanagement en secretariële rollen naar andere vakgebieden. Zo zijn we inmiddels ook actief in finance & administratie, HRM & P&O, marketing & PR, customer services & sales, management & projectmanagement. We vonden het namelijk zo jammer dat je een goed contact en een goede relatie opbouwt met je opdrachtgevers, maar dat ze dan soms maar voor één in te vullen functie bij je terecht kunnen, bijvoorbeeld officemanager. Zelfs voor een vacature als Service Manager Buitendienst draaien we nu onze hand niet meer om. Bekijk ook de reviews van onze andere opdrachtgevers, zodat je weet hoe zij de samenwerking met ons ervaren.

The Office Managers werkt met een klein vast team. Hebben we meer capaciteit of kennis nodig, dan schalen we op of af. Zo blijven we kostenbewust en snel schakelend. Het vaste team onderhoudt de contacten met onze opdrachtgevers.

We zijn lid van de vakvereniging Recruiters United om ons scherp te houden en om bij te blijven in recruitment, big data, interview- en sourcing technieken. Ook bereiden we ons zo voor op de toekomst in arbeidsbemiddeling. Anita is ook lid van de werkveldcommissie Associate & HBO Executive Officemanagement bij Schoevers NCOI. En af ten toe sponseren we een evenement.

We houden van ons vak, want het blijft prachtig ondernemers, bestuurders, managers en werkzoekenden elkaar te ‘laten’ vinden. Het is fijn dat we daarbij mogen helpen.

Met liefde voor ons vak kijken we uit naar de toekomst.

Vacature vrijblijvend naar ons mailen