Anita Janse

Hallo! Ik ben Anita Janse, sinds 2007 directeur/eigenaar van The Office Managers. Mijn langste en beste werkgever waar ik veel kansen heb gekregen en … naar me heb toegetrokken, was Capgemini. Naast dat ik ook in die periode 3 fantastische kinderen heb gekregen, heb ik rollen vervuld in Education & Training, Marketing en Human Resources, fulltime en parttime.

The Office Managers kwam op mijn pad op een moment dat ik zoekende was naar betere work-life balance. Mijn wens was een uitdagende baan met verantwoording die ik kon combineren met het verzorgen en opvoeden van opgroeiende kinderen. Meer vrijheid in de indeling van mijn tijd.

Van de eigenaar van een executive search bureau, hoorde ik voor het eerst over The Office Managers. Hij vertelde mij dat hij iemand zocht om The Office Managers te leiden. Na wat gesprekken ben ik er in ‘gesprongen’. In het leven moet je soms risico’s nemen.

Op 1 maart 2007 heb ik inderdaad de leiding … én het bedrijf overgenomen. Het echte avontuur in recruitment, werving & selectie was begonnen. Het is een mooi menselijk vak waar ik me iedere dag met enthousiasme voor in wil zetten. Het was een goede ‘sprong’.

“Dankzij onze talenten en vakprofessionals hebben wij bestaansrecht”

T 06 212 631 26
E info@theofficemanagers.nl

E-mail Anita  Bel Anita


Kim Beerling

Hi! Mijn naam is Kim Beerling. Ik ben in mei 2023 begonnen bij The Office Managers in de functie van Werving en Selectie Consultant. Erg leuk om zowel aan opdrachtgevers kant als aan de zijde van de kandidaten actief te zijn. De dynamiek, het contact met de mensen en het gevoel wanneer we een succesvolle plaatsing hebben gerealiseerd, maakt dat ik blij ben met de overstap naar The Office Managers!

Ik heb mijn ervaring opgedaan in diverse management rollen in Customer Support. Zowel als leidinggevende, maar ook in adviesrollen binnen verschillende organisaties. Kennis en ervaring die ik nu goed kan inzetten bij het adviseren van onze opdrachtgevers en kandidaten!

Ik woon in Amersfoort en geniet van het ‘goede leven’ met mijn twee jongens en man. Varen, lekker eten met vrienden/vriendinnen en hardlopen maken dat ik geniet van het leven! De ruimte en vrijheid binnen mijn functie bij The Office Managers zorgen voor hele fijne combinatie van werk en privé. Neem daarbij hele fijne collega’s en een gezellig team, en het plaatje is compleet!

Leuk om online kennis te maken en ik hoop je een keer te spreken of persoonlijk te ontmoeten!

T 030 878 31 18
E recruitment@theofficemanagers.nl

E-mail Kim  Bel Kim


Natalie Derksen

Hallo, ik ben Natalie Derksen en ik ben op 1 juni 2023 begonnen als Officemanager bij de The Office Managers.

Na jaren gewerkt te hebben als coördinator, managementassistent en officemanager bij verschillende bedrijven die opleidingen aanbieden, vind ik het erg leuk om nu mijn kennis en ervaring toe te passen binnen de werving & selectie branche.

Ik heb vijf jaar met mijn gezin in Zwitserland gewoond. Dit was echt een fantastische ervaring in een prachtige omgeving. Drie jaar geleden zijn we weer teruggekomen in Nederland. We wonen nu in Breukelen, wat ook weer een fijne omgeving is om te wonen. In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te wandelen, sporten, varen, een yogales te volgen en ik kijk graag een leuke serie.

T 030 878 31 18
E info@theofficemanagers.nl

E-mail Natalie  Bel Natalie


Karin Sieburgh Sjoerdsma

Hallo! Mijn naam is Karin Sieburgh Sjoerdsma. Op 1 mei 2022 ben ik begonnen bij The Office Managers als medewerker HR en Office Support. Ik heb heel bewust gezocht naar een baan met raakvlakken met HR, omdat ik sinds begin 2022 een HBO Associate Degree Human Resource Management studie doe. The Office Managers volg ik al jaren op LinkedIn en later ook op Instagram. Nu werk ik hier met heel veel plezier en probeer ik mijn gezellige collega’s te ontzorgen bij hun drukke bezigheden.

Ik ben opgeleid als Japankundige en heb lang in het Japanse bedrijfsleven gewerkt. Daarnaast heb ik veel ervaring in andere internationale werkomgevingen zoals de zakenreis- en meeting- en eventwereld.

Door mijn studie en tijdens mijn werkzaamheden bij TOM houd ik me nu bezig met HR gerelateerde zaken: heel interessant en leerzaam om een andere kant van organisaties te leren kennen.

Naast mijn werk geniet ik van tijd doorbrengen en op stap gaan met mijn man, kinderen en vriendinnen. Ik speel tennis en train eens per week met een personal trainer. Daarnaast kun je me veel in de tuin in Hilversum vinden om te tuinieren of te relaxen met een boekje, hapje en drankje.

T 030 878 31 18
E administration@theofficemanagers.nl

E-mail Karin  Bel Karin


Paola Oomen

Aangenaam! Ik ben Paola Oomen en vanaf februari 2021 werkzaam als Online Marketeer bij The Office Managers.

Bij een start-up in Utrecht is mijn marketingavontuur begonnen. Sindsdien heb ik bij verschillende bedrijven gewerkt binnen online marketing in de breedste zin. Van het schrijven van website teksten tot het bouwen van online advertentiecampagnes in Google Ads. En van het versturen van nieuwsbrieven tot het opstellen en uitvoeren van social media plannen.

Voor The Office Managers houd ik me bezig met het verbeteren van de online vindbaarheid, het beheren van de social media kanalen en Google Ads campagnes. Ik vind het mooi om te zien dat de online campagnes nieuwe opdrachtgevers en kandidaten aantrekken. Sinds begin 2019 combineer ik mijn werk in loondienst met de rol van freelance online marketeer vanuit Paola enlinea. Een heerlijke combinatie die mij nét dat beetje extra vrijheid en energie geeft om elk bedrijf verder te helpen groeien.

Buiten mijn werk kun je me vaak vinden op de golfbaan of in de keuken. Ik houd van lekker koken, maar verdiep me daarnaast graag in de wijnwereld. Ook maak ik graag lange wandelingen met mijn hond.